Khamis, 22 Mei 2014

KERANA SHAKLEE

[KECEWA JOIN SHAKLEE]


Tadi saya sempat berbual dengan seorang rakan baru
Dia tanya saya kerja apa?...
saya kata "Saya buat bisnes shaklee"

Dia kata " Akak dengar ramai yang join shaklee kecewa, sebab dorang masuk dengan orang yang tak aktif"

Terkejut saya dengar akak tu cakap gitu. Rupanya itu tanggapan orang yang join shaklee. seperti tersedar dari mimpi. Saya x salahkan akak tu yang bagitau saya macam tu.. tapi saya kesian sebab ramai yang keciwa sebab salah daftar. Ada tu daftar tapi tak di guide sepenuhnya untuk berjaya. Dibiarkan terkontang kanting.

kami bukan x amik peduli masalah ni tapi semuanya diluar bidang kuasa kami. Sekali anda daftar anda memang tak boleh tukar mak... ibu kandung yang melahirkan anda. Baik buruk ibu kandung anda jugakkan?
syukur alhamdulillah kita diberi peluang untuk memilih mak shaklee...
mak kandung tu semua aturan Allah... hehehe
Untuk anda yang belum daftar shaklee cepat2 la daftar dan pastikan mak anda seorang SID yang aktif ok. Nak daftar ngan saya sangat dialukan... 100% guide akan diberikan. Walau harini anda nak daftar utk makan2 je pun pastikan anda pilih mak shaklee anda...


p/s : saya pernah jugak menyesal dulu join shaklee... tapi bukan sebab salah mak tapi sebab lambat daftar. kawan-kawan saya dah nak naik master dulu barulah saya terhegeh2 nak join same...

 

Terima Kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

© Dream It, Wish It, Do It | Template Designed By Blog Bingkisan Hati